1400-09-02 13:06
803
0
77184
بسیج مردم-24 استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم:

روحانیت جایگاه و وظیفه خود را باید درک کند

آیت الله حسینی گرگانی گفت: اگر به عنوان شغل به روحانی بودن نگاه کنیم مشکلاتی برای ما به وجود می آید و باید روحانیون جایگاه خود را به عنوان یک وظیفه خطیر درک کنند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید میرتقی حسینی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در آیین همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان  ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) به کلمه الله باری تعالی را در دنیا عظمت بخشید.

استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به نقش طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: عالم با عمل باید در علم خود اندیشه کند و نباید تنها به فکر معمم شدن باشند و  معمم شدن یک حسابی است و روحانی بودن یک مسئله دیگری است که باید به آن اهتمام داشت.

آیت الله حسینی گرگانی ادامه داد: اگر به عنوان شغل به روحانی بودن نگاه کنیم مشکلاتی برای ما به وجود می آید و باید روحانیون جایگاه خود را به عنوان یک وظیفه خطیر درک کنند.

وی افزود: وقتی روحانیت برای ما وظیفه شد روحانی باید برای علم خود هزینه کند و اگر عمل همراه آن باشد مطابق آن آموخته‌ها اقدام خواهد کرد.

این مقام مسئول متذکر شد: دین بین علما ارزشمند است و باید آن چیزی که رسول مکرم اسلام به عنوان راهنما به ما تاکید کردند را سرلوحه کار قرار دهیم و از هوا و هوس و مسائلی که باعث می شود جامعه به تفرقه کشیده شود دوری کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.